Follow Us On Facebook

Yuk Buat Blog!

YUK BUAT BLOG!
Yuk Buat Blog adalah satu Program Celik IT untuk membantu Usahawan yang kurang mampu untuk mempelajari Pemasaran Internet melalui Blog. Antara usahawan-usahawan yang diboleh menyertai program ini ialah suri rumah tangga yang tak bekerja, ibu atau bapa tunggal, persara, penganggur dan usahawan berniaga dirumah. Yuk Buat Blog! akan dibimbing oleh Usahawan Sosial Uncle Zin yang akan membimbing dengan cara OTB (Out of The BOx) dimana penekanan akan banyak kepada teknik yang mudah, mantap dan mampat dengan perkongsian pengalaman beliau sebagai Usahawan Internet.

Kenapa Kena Join Yuk Buat Blog! Uncle Zin
MUDAH! Kerana terbukti dari Goblok jadi Pakar.
MURAH! Kerana Hanya S$60 untuk 6 sesi
MAMPAT! Dengan Sesi Perkongsian yang hebat


BUATLAH KEPUTUSAN YANG BETUL UNTUK MEREALISASIKAN IMPIAN ANDA!

TESTIMONI
























Testimoni 1:
Pak Mat Siber: http://www.pakmatsiber.multiply.com/
Saya telah memasuki Kursus Blog yang dibimbing oleh pakar internet tetapi yang saya masih tidak tahu bagaimana nak memulakannya. Apa yang ditekankan semasa kursus ialah betapa pentingnya nama domain dan akhirnya saya beli hosting mereka tanpa buat apa2. Di Yuk Buat Blog! Uncle Zin memastikan kita harus tahu Blog "Content" kita, mengetahui tentang niche marketnya dan keyword analysis, sungguh terperinci dan sekarang saya dah dapat ganjarannya dengan mendapat pelanggan teru melalui Blog saya. Terima Kasih Uncle Zin.
Testimoni 2:
Hamidah: http://www.mercuchillies.multiply.com/
Saya ingatkan dengan bayar kursus mahal iaitu $1,400 tentu saya dapat value yang lebih power tetapi ternyata kantoi kerana saya masih terkapai-kapai nak buat blog tetapi bila saya masuk kelas bimbingan Uncle Zin dalam masa 1 minggu sahaja blog saya siap. Walaubagaimanapun Uncle Zin tetap menyuruh saya pergi kekelas yang lain untuk mendapatkan Ilmunya! Memang Uncle Zin tak lokek memberi bimbingan dan selalu memupuk sifat ingin belajar! Terima Kasih.
Testimoni 3:
Saemah Alwi: http://www.ladysiber.multiply.com/
Saya memang orang yang buta hati dan dari zero saya belajar buat Blog. Orang Goblok katakan masa pertama nak "shut down" komputer pun saya tak tahu. Tetapi sekarang saya telah boleh mengajar rakan niaga saya buat Blog! Bahkan Blog saya juga dah buat duit kerana telah dapat hasil jualan dari produk maya saya. Memang Uncle Zin yang bersifat Sabar, Sungguh & Sentiasa memberikan kami motivasi dengan membimbing kami tanpa jemu . Dia adalah Mentor yang hebat! Saya memang terhutang budi dengannya danakan mengikut jejak langkahnya untuk membantu yang lain. Insyaallah.












Ingin Membantu Peniaga2 Celik IT
Uncle Zin adalah Usahawan Internet bertukar menjadi Usahawan Sosial kerana telah berjaya menempahkan namanya dipersada Pemasaran Jaringan kerana telah berjaya mendapat pengikhtirafan dalam penjualan dengan menggunakan teknik On-Linenya juga telah berjaya membina jaringan yang ramai. Uncle Zin berpendapat kegagalan perniagaan MLM adalah kerana penggunaan pendekatan teknik "old school" dimana teknik Cold Calling, Jumpa orang buat table talk, prospekting banyak memakan waktu dan untuk orang yang bekerja sapenuh masa sudah tentu akan gagal. Olehitu satelah ia mendapat "passive income", ia merasa teruja untuk melakukan sesuatu kepada masyarakat iaitu membimbing seberapa ramai yang mungkin untuk mengetahui kekuatan Pemasaran Internet. Dengan adanya pendekatan pengalaman dan bukti Uncle Zin merasa visi & misinya akan tercapai. Insyaallah.