Follow Us On Facebook

Bagaimana nak cari Niche Market?

Mencari Niche Market


Dalam Sesi pertama Uncle Zin akan memberikan bimbingan mengenai Bagaimana kita boleh cari "Niche Market" dari produk yang kita ada dengan menggunakan Analisa Keyword dan Analisa Trend dari Google.


Tetapi apa yang penting anda mesti tahu apa itu "niche market"?


"Niche Market" adalah pasaran pengususan iaitu cliche atau kelompok iaitu pemasaran produk dan perkhidmatan ditujukan pada kelompok ini. Kelompok ini berminat dengan produk atau perkhidmatan anda kerana:-


1) Ia adalah sesuatu yang mereka cari-cari selama ini


2) Ia adalah satu solusi yang dapat menyelesaikan masaalah mereka


3) Ia adalah cabang untuk mereka memperdalami atau membina Minat mereka


yang penting anda telah dapat membuka hati mereka ini dan mereka ini berminat dengan produk/perkhidmatan anda. Cuma anda harus tahu Persaingan dan Permintaan mengenai niche market itu. Disinilah Analisa Keyword dan Analisa Trend diperlukan. Tanpa penggunaan alat/tools ini kemungkinan apa yang anda ingin lakukan akan menjadi sia-sia belaka.




MENCARI ARAH NICHE MARKET ANDA

Dalam Sesi pertama ini juga uncle Zin akan menunjukkan cara bagaimana membina Niche Market yang mempunyai potensi yang luas disamping arah untuk membina Niche Market Anda. Kebanyakan usahawan tidak menjalankan kajian mengenai pemasaran mereka dan hanya berdasarkan peluang sahaja sedangkan SUPPLY dan DEMANDnya tidak diambil peduli.


Sabenarnya apa-apa pun perniagaan yang anda usahakan akan berjaya jika anda tahu siapakah prospek anda dan bagaimana untuk menjadikan prospek itu kepada Pelanggan atau customer kita. Bayangkan pengususan yang dilakukan dalam sesi pertama sudah tentu akan mencabar anda bukan? Itulah kehebatan Sesi bimbingan Yok Buat Blog Unlce Zin dan hanya $60 untuk Kesemua module memanglah sangat berbaloi. Cuma ianya bukan untuk semua orang kerana Sesi Yok Buat Blog ini adalah Program Keusahawanan Sosial dimana hanya untuk individu yang ingin merubahkan hidup mereka dalam bidang perniagaan internet tetapi kurang mampu untuk mempelajarinya. Jika anda adalah dalam kategori itu sila hubungi Uncle Zin ditalian +65 97953416 untuk mendaftar. Kumpulan 1 & 2 telah menjalani Module 5 & 6 dan sekarang Uncle ZIn sedang mengumpulkan 2 kumpulan lagi untuk ke3 & 4. Talipun Sekarang atau isi borang dan KLIK DISINI