Follow Us On Facebook

Pendaftaran buat Blog DiMultiply



Satelah menetapkan apakah produk yang anda inginkan dan mengetahui potensi niche market anda langkah kedua ialah mendaftar keBlog Percuma Anda. Untuk ini Uncle Zin mengesyurkan Multiply daripada wordpress, blogspot atau lain-lain blog kerana komuniti usahawan Singapura ramai diMultiply kalau dibandingkan dengan blog yang lain. Untuk itu anda akan di tunjukkan bagaimana nak mendaftarkan diri anda di blog multiply.



Pendaftaran Blog Percuma
Anda akan dibimbing untuk mengetahui fungsi-fungsi penting mengenai membuat Blog diMultiply antaranya:

Membuat E-mel khas untuk Multiply
Membuat Pendaftaran
Memahami Post Content
Bagaimana untuk "Customize" Blog Anda

Bagaimana nak "upload" foto-foto anda Bagaimana nak "upload video" Gunakan Musik di"Playlist" Bagaimana nak buat post anda dan bermacam-macam lagi. Dalam Sesi ini apa yang penting adalah anda harus melakukan dengan tekun untuk mengetahui semua fungsi-fungsi yang penting yang ada diMultiply. Akhir sekali Uncle Zin akan mengajar teknik mudah untuk membuat blog dalam bahasa yang lain saperti Filippina, Jepun dan bermacam lagi.



Kalau nak tahu sila daftarkan diri secepatnya diKelas Yuk Buat Blog untuk kumpulan 5 secepat mungkin dengan menghubungi +65-97953416 atau emel kepada usahawan_siber@yahoo.com.sg